Fiskars WaterWheel -kastelukelojen tyytyväisyystakuu

Fiskars -kastelusarjan tuotteet  on valmistettu teknisesti edistyneessä valmistusprosessissa ja edelläkävijämateriaaleja hyväksikäyttäen. Tuotteille tehtyjen testien perusteella ne suoriutuvat erinomaisesti niille tarkoitetuista tehtävistä ja käyttöympäristöistään.

Varmistuaksemme siitä, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen käyttökokemuksen, annamme Fiskars kastelusarjan kolmelle WaterWheel kastelukela-tuotteelle: Kastelukela 15 m, Kastelukärrykela M 20 m letkulla ja Kastelukärrykela L 30 m letkulla (katso tarkat tuotekoodit takuuehdoista alempaa) valmistajan vapaaehtoisen tyytyväisyystakuun ajalle 1.05. – 31.08.2018.

Ollessasi tyytymätön tuotteeseen voit palauttaa sen kampanja-aikana 1.5. - 31.8.2018  ja saat rahasi ostoksestasi takaisin. Palauttaminen tulee tehdä kolmenkymmenen kalenteripäivän (30) sisällä ostoksesta ja alla olevien takuuehtojenmukaisesti. Lähetä tuote kaikkine lisäosineen näiden ehtojen alaosassa ilmoitettuun palautusosoitteeseen.

HUOM! Tuotteen ollessa selkeästi viallinen pyydämme palauttamaan sen ostoliikkeeseen normaalina reklamaationa tai olemaan yhteydessä Kuluttajapalveluumme. Pidennetty tyytyväisyystakuu koskee vain tapauksia, joissa tuotteessa ei ole selkeää teknistä vikaa, vaan se ei vastaa odotuksia ja halutaan tästä syystä palauttaa.  

Jos olet epävarma tuotteen oikeasta palautustavasta, ota yhteys Kuluttajapalveluumme, puh. 02033 4101 arkisin klo 10 – 15 tai kuluttajapalvelu.suomi@fiskars.com.

TAKUUEHDOT

  1. Tyytyväisyystakuu on kampanja, joka on rajoitettu ainoastaan 1.05. – 31.08.2018 väliseen aikaan.
  2. Tyytyväisyystakuu koskee vain seuraavia tuotteita: Vain WaterWheel kastelukela-tuotteet eli Kastelukela 15 m (tuotekoodi: 1020436), Kastelukärrykela M 20 m letkulla (tuotekoodi: 1023643) ja Kastelukärrykela L 30 m letkulla (tuotekoodi: 1023644).
  3. Tuotteen palautuspaketin tulee olla kirjattu postiin viimeistään 31.8.2018.
  4. Lähetyksessä pitää olla mukana alla oleva lomake tai muu dokumentti, jossa on selkeällä käsialalla palauttajan nimi, yhteystiedot sekä tilinumero.
  5. Lähetyksen mukana tulee aina olla alkuperäinen ostokuitti
  6. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joista ei ole selkeää ostokuittia eli esim. bonuspisteillä tai lahjaksi saadut tuotteet.
  7. Pyydettyjä henkilötietoja käytetään vain WaterWheel -tyytyväisyystakuuseen liittyvien asioiden hoitoon.
  8. Fiskars ei vastaa eikä hyväksy kadonneita tai viivästyneitä, puutteellisesti tai epäselvästi täytettyjä palautusvaatimuksia.
  9. Tyytyväisyystakuun mukaisen palautusvaatimuksen voi tehdä yhtä tuotemallia kohden vain kerran per henkilö.
  10. Tyytyväisyystakuu koskee vain kuluttaja-asiakkaita.
  11. Palautuspaketin lähettäjä maksaa postimaksun. Postimaksua ei palauteta.
  12. Internet- ja postimyyntiostosten osalta Fiskars palauttaa vain tuotteen ostohinnan ilman toimitus– tai kuljetusmaksuja.
  13. Sulje palautuspaketti tiiviisti ja huolellisesti, jotta tuote ei pääse vahingoittumaan postituksen aikana. Varaamme oikeuden vähentää tuotteen mahdollisesta vaurioitumisesta aiheutuneet kulut tuotteen ostohinnan palautussummasta.
  14. Mahdolliset ostohetkellä saadut alennukset huomioidaan palautettavassa summassa.
  15. Tyytyväisyystakuu on voimassa ja ostohinta palautetaan ilmoitetulle tilille vain mikäli kaikki tässä esitetyt tyytyväisyystakuun ehdot täyttyvät. Summa pyritään palauttamaan tilille maksimissaan neljän viikon kuluessa paketin kirjaamisesta postiin.   
  16. Fiskars ei ota vastuuta Fiskarsista riippumattomista syistä aiheutuneesta maksun palautuksen viivästymisestä tai estymisestä.
  17. Näitä ehtoja tulkitaan ostopaikan lainsäädännön mukaisesti.
  18. Nämä ehdot eivät vaikuta kuluttajan lakisääteisiin oikeuksiin.

LATAA PALAUTUSOHJE