Hard Face tyytyväisyystakuu

Uusilla Fiskars Hard Face -paistoastioilla on 100-prosenttinen tyytyväisyystakuu.

Hard Face tyytyväisyystakuu

Uusilla Fiskars Hard Face -paistoastioilla on 100-prosenttinen tyytyväisyystakuu.

Fiskars Hard Face -paistoastiasarjan tuotteet on valmistettu Suomessa Sorsakosken keitto- ja paistoastiatehtaalla teknisesti edistyneessä valmistusprosessissa ja edelläkävijämateriaaleja hyväksikäyttäen. Tuotteille tehtyjen testien perusteella ne suoriutuvat erinomaisesti niille tarkoitetuista tehtävistä ja käyttöympäristöistään. Varmistuaksemme siitä, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen käyttökokemuksen, annamme Fiskars Hard Face -paistoastiasarjan tuotteille valmistajan vapaaehtoisen tyytyväisyystakuun. Kampanja voimassa 15.8.–31.12.2016.

Ollessasi tyytymätön tuotteeseen voit palauttaa sen 15.8.–31.12.2016 välisenä aikana ja saat rahasi ostoksestasi takaisin. Palauttaminen tulee tehdä alla olevan ohjeen mukaisesti. Paketin mukana tulee olla alkuperäinen ostokuitti todistukseksi ostoksesta. Kirjaa lomakkeeseen lisäksi yhteystietosi ja tilinumerosi. Lähetä tuote näiden ehtojen alaosassa ilmoitettuun palautusosoitteeseen. Voit lähettää tuotteen alkuperäispakkauksessa tai sitä vastaavassa tuotetta suojaavassa paketissa.

HUOM! Tuotteen ollessa selkeästi viallinen pyydämme palauttamaan sen ostoliikkeeseen normaalina reklamaationa tai olemaan yhteydessä Kuluttajapalveluumme. Pidennetty tyytyväisyystakuu koskee vain tapauksia, joissa tuotteessa ei ole selkeää teknistä vikaa, vaan se ei vastaa odotuksia ja halutaan tästä syystä palauttaa. Jos olet epävarma tuotteen oikeasta palautustavasta, ota yhteys Kuluttajapalveluumme, puh. 020 33 4101 arkisin klo 10–15 tai kuluttajapalvelu.suomi@fiskars.com.

TAKUUEHDOT

  1. Tyytyväisyystakuu on rajoitettu 15.8.–31.12.2016 väliseen aikaan. (Vain 15.8. jälkeen ostetut Hard Face –tuotteet, ei koske muita Fiskarsin paistoastiasarjoja kuten Rotisser, All Steel, Functional Form, Handy tai vanha Kovanaama-sarja.) 
  2. Tuotteen palautuspaketin tulee olla kirjattu postiin viimeistään 31.12.2016. 
  3. Palautuksessa tulee aina olla alkuperäinen ostokuitti mukana 
  4. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joista ei ole selkeää ostokuittia eli esim. bonuspisteillä tai lahjaksi saadut tuotteet. 
  5. Pyydettyjä henkilötietoja käytetään vain tyytyväisyystakuuseen liittyvien asioiden hoitoon. 
  6. Fiskars ei ota vastuuta kadonneista tai viivästyneistä, puutteellisesti tai epäselvästi täytetyistä palautusvaatimuksista. 
  7. Tyytyväisyystakuun mukaisen palautusvaatimuksen voi tehdä yhtä tuotemallia kohden vain kerran per henkilö. 
  8. Tyytyväisyystakuu koskee vain kuluttaja-asiakkaita – se ei koske tukkumyyjiä tai jälleenmyyjiä. 
  9. Palautuspaketin lähettäjä maksaa postimaksun. Postimaksua ei palauteta. 
  10. Internet- ja postimyyntiostosten osalta Fiskars palauttaa vain tuotteen ostohinnan ilman toimitus– tai kuljetusmaksuja. 
  11. Sulje palautuspaketti tiiviisti ja huolellisesti, jotta tuote ei pääse vahingoittumaan tai katoamaan postituksen aikana. Varaamme oikeuden vähentää tuotteen mahdollisesta vaurioitumisesta tai katoamisesta aiheutuneet kulut tuotteen ostohinnan palautussummasta. 
  12. Mahdolliset ostohetkellä saadut alennukset vähennetään palautettavasta ostohinnasta. 
  13. Tyytyväisyystakuu on voimassa ja ostohinta palautetaan ilmoitetulle tilille vain mikäli kaikki tässä esitetyt tyytyväisyystakuun ehdot täyttyvät. Summa pyritään palauttamaan tilille maksimissaan neljän viikon kuluessa paketin kirjaamisesta postiin. 
  14. Fiskars ei ota vastuuta Fiskarsista riippumattomista syistä aiheutuneesta maksun palautuksen viivästymisestä tai estymisestä. 
  15. Näitä ehtoja tulkitaan ostopaikan lainsäädännön mukaisesti. 
  16. Nämä ehdot eivät vaikuta kuluttajan lakisääteisiin oikeuksiin. 

Lataa palautusohje